Minna neuloo

soitan, laulan, neulon, opetan, kokkaan, neulon, huolehdin lapsista, käyn kävelyllä, neulon, katson jalkapalloa ja neulon

Nimi: Minna
Sijainti: Pirkanmaa, Finland

sunnuntaina, heinäkuuta 02, 2006

Kurssilla olin joo

..mutta kuvia en laita. Viime kesänä olin tyytyväinen töihini, mutta en tänä kesänä. Siksi ette kuvia töherryksistäni nää. Toki kurssi oli antoisa ja sain kuviksen opetukseen paljon vinkkejä ja tietoa.
Sain "tilaustyön" yhdeltä mieheltä. Hän näytti minulle pannulappua, jolla minun ymmärtääkseni oli tunnearvoa. Hän halusi, että teen sellaiseen pannulappuun ohjeet. No minähän tekaisin. Sellaisia pannulappuja olen kyllä nähnyt joissain käsityökaupoissa, joten oliskohan joku perinneohje. Voitte valaista minua, kunhan saan tehtyä vielä yhden lapun ja otan siitä kuvan.